Cadillac

Cadillac Motor Car Division aloitti autojen valmistuksen vuonna 1902, jolloin yritys perustettiin Henry Fordin toisen epäonnistuneen yrityksen jäljiltä. (Ford onnistui vasta kolmannella kerralla, jolloin hän perusti Ford Motor Companyn). Cadillacin takana oli Henry Martyn Leland (1843–1932), jonka omistama moottori- ja vaihteistotehdas oli toimittanut tuotteitaan mm. Oldsmobilelle. Kun Oldsdmobile ei halunnut ostaa Lelandin uutta moottoriratkaisua, tämä tarjosi sitä Henry Ford Companylle mutta ehdotti samalla kokonaan uuden yhtiön perustamista uudella moottorilla varustetulle autolle. Ehdotus otettiin vastaan lyhyellä miettimisajalla.
Tuotannon alkaessa Fordin viimeisin alusta yhdistettiin Lelandin yksisylinteriseen moottoriin. Uuden auton nimeksi tuli Cadillac, joka nimettiin Detroitin perustajan ranskalaisen tutkimusmatkailija Antoine de la Mothe Cadillacin mukaan. Cadillacin klassinen tunnus on muokattu de la Mothe Cadillac -suvun nelikenttäisestä vaakunasta. Sen ensimmäisessä ja neljännessä kentässä esiintyvät linnut ovat rastaita, ja toinen ja kolmas kenttä kuvaavat suvun laajoja viljelysmaita
-
Jarrusatulan pultti etu 92-96 RAYH5053 (DORHW5053) 1srj/puoli
30,60 €
-
Etupalojen asennussarja -97 RAYH5637A (DFC340-47048) 1srj/auto
27,80 €
-
Jarrusatulan pultti etu -97 RAYH5066 1srj/puoli
31,50 €
-
Jarrulevy etu 92-96 RAY56325R (DFC600-47026)
84,20 €
-
Jarrulevy etu -97 RAY56641R (DFC600-45008)
96,10 €
-
Jarrusatula etu 92-93 CDO184355 vas
121,00 €
-
Jarrusatula etu 92-93 CDO184354 oik
121,00 €
-
Jarrusatula etu 94-96 CDO184600 vas
130,10 €
-
Jarrusatula etu 94-96 CDO184601 oik
130,10 €
-
Jarrusatula etu -97 CDO184638 vas
148,40 €
-
Jarrusatula etu -97 CDO184639 oik
148,40 €
-
Jarrusatulan tiivistesarja etu RAYWK885 (DORD35885) 1srj/puoli
22,60 €