Cadillac

Cadillac Motor Car Division aloitti autojen valmistuksen vuonna 1902, jolloin yritys perustettiin Henry Fordin toisen epäonnistuneen yrityksen jäljiltä. (Ford onnistui vasta kolmannella kerralla, jolloin hän perusti Ford Motor Companyn). Cadillacin takana oli Henry Martyn Leland (1843–1932), jonka omistama moottori- ja vaihteistotehdas oli toimittanut tuotteitaan mm. Oldsmobilelle. Kun Oldsdmobile ei halunnut ostaa Lelandin uutta moottoriratkaisua, tämä tarjosi sitä Henry Ford Companylle mutta ehdotti samalla kokonaan uuden yhtiön perustamista uudella moottorilla varustetulle autolle. Ehdotus otettiin vastaan lyhyellä miettimisajalla.
Tuotannon alkaessa Fordin viimeisin alusta yhdistettiin Lelandin yksisylinteriseen moottoriin. Uuden auton nimeksi tuli Cadillac, joka nimettiin Detroitin perustajan ranskalaisen tutkimusmatkailija Antoine de la Mothe Cadillacin mukaan. Cadillacin klassinen tunnus on muokattu de la Mothe Cadillac -suvun nelikenttäisestä vaakunasta. Sen ensimmäisessä ja neljännessä kentässä esiintyvät linnut ovat rastaita, ja toinen ja kolmas kenttä kuvaavat suvun laajoja viljelysmaita
-
Jarrusatula taka 00-04 CDO184719 oik
333,90 €
-
Jarruletku etu 98-99 RAYBH380907 (DFC350-45008 RAYBH381382) vas
59,40 €
-
Jarruletku etu 98-99 RAYBH380908 (DFC350-45009 RAYBH381383) oik
45,40 €
-
Jarruletku etu 00-04 RAYBH381382 (DFC350-45008 RAYBH380907) vas
59,40 €
-
Jarruletku etu 00-04 RAYBH381383 (DFC350-45009 RAYBH380908) oik
45,40 €
-
Jarruletku etu -05 RAYBH383042 (DFC350-46026) vas
43,70 €
-
Jarruletku etu -05 RAYBH383041 (DFC350-46025) oik
47,90 €
-
Käsijarruvaijeri taka 98-99 RAYBC95553 (DORC660232) vas/oik
38,30 €
-
Käsijarruvaijeri taka 00-04 RAYBC95980 vas/oik
47,90 €
-
Pääsylinteri 98-03 RAYMC390267 (DFC355-45011) ei export
193,90 €
-
Pääsylinteri -05 RAYMC390908 (DFC355-46016)
137,70 €
-
Tukivarsi etu ala 98-04 MOGRK620291 vas sis. pallonivelen ja helat
377,90 €