Cadillac

Cadillac Motor Car Division aloitti autojen valmistuksen vuonna 1902, jolloin yritys perustettiin Henry Fordin toisen epäonnistuneen yrityksen jäljiltä. (Ford onnistui vasta kolmannella kerralla, jolloin hän perusti Ford Motor Companyn). Cadillacin takana oli Henry Martyn Leland (1843–1932), jonka omistama moottori- ja vaihteistotehdas oli toimittanut tuotteitaan mm. Oldsmobilelle. Kun Oldsdmobile ei halunnut ostaa Lelandin uutta moottoriratkaisua, tämä tarjosi sitä Henry Ford Companylle mutta ehdotti samalla kokonaan uuden yhtiön perustamista uudella moottorilla varustetulle autolle. Ehdotus otettiin vastaan lyhyellä miettimisajalla.
Tuotannon alkaessa Fordin viimeisin alusta yhdistettiin Lelandin yksisylinteriseen moottoriin. Uuden auton nimeksi tuli Cadillac, joka nimettiin Detroitin perustajan ranskalaisen tutkimusmatkailija Antoine de la Mothe Cadillacin mukaan. Cadillacin klassinen tunnus on muokattu de la Mothe Cadillac -suvun nelikenttäisestä vaakunasta. Sen ensimmäisessä ja neljännessä kentässä esiintyvät linnut ovat rastaita, ja toinen ja kolmas kenttä kuvaavat suvun laajoja viljelysmaita
-
Hela etu alatukivarren MOGK6329 1srj/puoli
55,60 €
-
Hela etu ylätukivarren MOGK6395 1srj/puoli
42,90 €
-
Etu ylätukivarren kiinnityspultti MOGK6302 1srj/puoli
41,60 €
-
Raidetangonpää MOGES2836RL ulko
62,40 €
-
Raidetangonpää sisä MOGES2838RL
68,20 €
-
Raidetangonpään väliholkki MOGES2004S
21,40 €
-
Apusimpukka 99-00 MOGK6447
60,60 €
-
Apusimpukan runkokiinnike 99-00 MOGK6722
180,90 €
-
Kääntövarsi MOGK6335
51,70 €
-
Etukallistuksen vakaajan kiinnike ulko 92-99 MOGK700539 (MOGK80631) 1srj/puoli
38,00 €
-
Etukallistuksen vakaajan kiinnike sisä 92-99 MOGK6453 Ø28,6mm 1srj/auto
27,80 €
-
Etukallistuksen vakaajan kiinnike sisä 92-99 MOGK5248 Ø30,2mm 1srj/auto
.
23,80 €