Cadillac

Cadillac Motor Car Division aloitti autojen valmistuksen vuonna 1902, jolloin yritys perustettiin Henry Fordin toisen epäonnistuneen yrityksen jäljiltä. (Ford onnistui vasta kolmannella kerralla, jolloin hän perusti Ford Motor Companyn). Cadillacin takana oli Henry Martyn Leland (1843–1932), jonka omistama moottori- ja vaihteistotehdas oli toimittanut tuotteitaan mm. Oldsmobilelle. Kun Oldsdmobile ei halunnut ostaa Lelandin uutta moottoriratkaisua, tämä tarjosi sitä Henry Ford Companylle mutta ehdotti samalla kokonaan uuden yhtiön perustamista uudella moottorilla varustetulle autolle. Ehdotus otettiin vastaan lyhyellä miettimisajalla.
Tuotannon alkaessa Fordin viimeisin alusta yhdistettiin Lelandin yksisylinteriseen moottoriin. Uuden auton nimeksi tuli Cadillac, joka nimettiin Detroitin perustajan ranskalaisen tutkimusmatkailija Antoine de la Mothe Cadillacin mukaan. Cadillacin klassinen tunnus on muokattu de la Mothe Cadillac -suvun nelikenttäisestä vaakunasta. Sen ensimmäisessä ja neljännessä kentässä esiintyvät linnut ovat rastaita, ja toinen ja kolmas kenttä kuvaavat suvun laajoja viljelysmaita
-
Jarruletku etu 92-93 RAYBH380049 (DFC350-46015) oik
38,00 €
-
Jarruletku etu 93-97 RAYBH381382 (DFC350-45008 RAYBH380907) vas letkun pituus 47cm
59,40 €
-
Jarruletku etu 93-97 RAYBH381383 (DFC350-45009 RAYBH380908) oik
45,40 €
-
Jarruletku taka -93 RAYBH380272 (DFC350-45007) vas
31,50 €
-
Jarruletku taka 93-96 RAYBH380414 (DFC350-46052) oik
34,10 €
-
Jarruletku taka 94-96 RAYBH380413 (DFC350-46051) vas
36,60 €
-
Jarruletku taka -97 RAYBH380578 (DFC350-46050) oik
30,40 €
-
Käsijarruvaijeri etu 93-97 RAYBC94639
31,50 €
-
Käsijarruvaijeri keski -92 RAYBC94643
45,40 €
-
Käsijarruvaijeri keski 93-96 RAYBC94641
40,40 €
-
Käsijarruvaijeri taka 92-95 RAYBC94378 vas
38,00 €
-
Käsijarruvaijeri taka 93-95 RAYBC94379 oik
32,90 €